Contacteaza-ne pe whatsapp!

Intrebari frecvente

Daca ai nevoie de ajutor, aici gasesti o lista cu intrebarile cele mai frecvente. Ne straduim sa iti oferim cea mai buna experienta pe site-ul nostru. 

Cum pot modifica o comanda deja plasata?

Daca ai nevoie sa faci modificari in comanda te rugam sa ne contactezi imediat la numarul afisat pe site sau pe WhatsApp. De obicei procesam comenzile in 2-4 ore, iar odata procesata comanda nu vom mai putea face modificari. 

Cum pot plati comanda?

Poti plati comenzile folosind urmatoarele metode de plata:

- Ramburs (se achita numerar, contravaloarea comenzii la curier, in momentul livrarii)

Cardul bancar (poti achita online in siguranta, folosind cardul de credit sau de debit. Toate tranzactiile sunt securizate si sunt procesate de partenerii nostri de la EuPlatesc.ro . Nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzactii. Informatiile privind datele cardului bancar  (numar de card, data expirarii etc.) nu sunt transferate sau stocate, la nici un moment de timp, de noi sau providerul de plati.

In cazul sistemului 3D Secure pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, datele cardului bancar, sunt introduse direct in sistemele Visa sau MasterCard, iar in cazul in care cardul bancar a fost emis de catre o banca certificata in sistemul 3D Secure, autorizarea tranzactiei se face    doar dupa autentificarea in acest sistem - introducerea unui cod/parola personal stiut sau primit prin SMS de catre detinatorul cardului bancar, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM.

- Ordin de plata ( se achita in AVANS contravalorea comenzii prin transfer bancar. Comanda va fi expediata in momentul in care primim platain contul nostru bancar).

Pot sa urmaresc comanda mea?

După plasarea comenzii, vei primi o confirmare a comenzii prin e-mail. Fiecare comandă este procesata in cel mai scurt timp posibil de la 2 la 24 de ore de la plasarea acesteia (in zilele lucratoare). În termen de 2-24 de ore de la plasarea comenzii, vei primi un alt e-mail cu numărul de urmărire și un link pentru a urmări comanda online direct pe site-ul curierului.

Livrarea produselor se face pana in fata imobilului casa / bloc. Clientul are obligatia de a se asigura ca, la data livrarii, exista persoane desemnate pentru a primi produsele.

In cazul in care comanda contine mai multe produse si nu se afla pe stoc in depozitul central, livrarea se face fractionat (uneori chiar si in  zile diferite). 

Pot sa returnez un produs?

Te rugam sa vizitezi pagina "Retur produse" pentru mai multe infomatii despre cum poti efectua un retur.

Cât timp va dura livrarea comenzii mele?

Timpul necesar livrarii comenzilor depinde foarte mult de locația unde aceasta trebuie livrata. Majoritatea comenzilor primite in zilele lucratoare pana la ora 14:00 vor fi trimise in aceeasi zi (daca se afla in depozitul central). In cazul in care produsul sau un produs din comanda, nu se afla in depozitul central, expedierea se va efectua in 24-48 de ore. 

Livrarea se efectueaza in 24-48 de ore in majoritatea localitatilor aflate in zona de acoperire a curierului.  Pentru localitatile aflate in afara zonei de acoperire a curierului, livrarile pot fi efectuate si o data pe saptamana in functie de cat de departata este zona de livrare fata de hub-ul principal de sortare a firmei de curierat.

Am nevoie de un cont și care sunt beneficiile?

Nu este necesar să creezi un cont pentru a plasa o comanda. Dar, deținerea unui cont oferă o plată mai ușoară, posibilitatea de a crea și trimite o listă de dorințe și o experiență de cumpărături personalizată.

Urmariti-ne pe Facebook